CIVIL WAR


Està a punt de publicar-se l'últim número d'una de les macrosagues més bèsties dels últims temps a l'univers marvel. M'estic referint a la CIVIL WAR. Estava molt ilusionat quan es parlava d'aquest esdeveniment, es deia que era una gran història i que tindria unes repercusions realment espectaculars en el món dels nostres superherois.....espero que lo de les repercusions sigui cert, ja que la història en sí de la saga és un pel simple i s'està allargant de forma extrema, com si l'hagués escrit Mr. Fantástico.....

De fet cada número és com una repetició de les intencions i conviccions de cada personatge, amenitzades per alguna que altra mort (l'última realment impactant), i de fet només hi ha un personatge o dos que té interés de seguir per la importància en la història: Spidey, Capi i el vengador dorado....la resta de personatges no són res més que actors secundaris.

Jo us estic dient això, però resulta que m'estic comprant tot el relacionat amb la civil war que em permeten les meves malmeses butxaques, però és que realment vull enterar-me de quasi tot per veure de forma certa, si les conseqüències tant esperades són valedores de tanta espectació....