Why so serious?


Senyores i senyors ve-t'ho aquí l'obra mestra de la plasmació del caballero de Gotham a la gran pantalla....Dark Knight. Realment no té desperdici, és un exemple genial de com portar Batman a la pantalla i poder contentar als fans del cómic i al públic versat en pel.lícules d'acció i aventures...i diré més, crec que aquesta pel.lícula podria haver arribat als cinèfils i no crec que estigui exagerant, és perfecte en quant a la distribució de l'acció, els diàlegs, l'argument.....
Bé és cert que hi ha algunes cosetes que no acabo de veure clares i és aquesta obsessió en fer de Batman un Bond enmascarat enlloc d'un detectiu de primera línia, en el cómic sempre destaca per les seves dots d'investigació, aquí sembla que es vagi trobant amb diferents problemes que sempre soluciona amb l'ajuda d'un aparell....per cert l'últim és una mica massa béstia, val que e rotllo murciélago està molt ben trobat però.....mapar tota una ciutat amb les ones dels telèfons.....ahí te has pasao flipao!!!!!!....però tot i així un excel.lent per aquesta cinta.


No es pot dir res d'aquesta aventura sense parlar del Joker...no hi ha paraules per dir-ho...només puc dir que és el millor Joker que he vist en la història mundial, una verdadera llàstima el destí de l'actor....És un joker seré, dolent i malalt però no de pa socat amb oli, és un dolent dels que surten a les pelis de por, d'aquells que podrien treure el son a qualsevol i sobretot un dolent sense cap intent d'explicació original de perquè és blanc amb el cabell verd i els llavis vermells...


Aquest fet em va agradar molt, senzillament es comenta que s'escapa d'Arkham, fet suficient per saber que es tracta d'un gillat de cal Déu.....
No sé com serà la tercera, però em fa por que en fagin una altra perquè aquesta és de lo milloret que crec que poden arribar a fer mai....molta sort al senyor Nolan, que de moment no ha decepcionat res de res...només un petit consell...Robin no, gràcies. ho dic pel comentari de Bruce Wayne quan diu que necessita ajuda en la lluita contra el crim gothamita....si us plau....


Per cert un Dos Caras excel.lentment aconseguit i pel meu gust inspirat en el dibuix de Tim Sale, el dolent és que mor en aquesta entrega, per què? A mi és un dels dolents que més m'agraden del món Batmaniano (si existeix aquesta paraula).


La batmoto crec que és una parafarnàlia que no calia, a més a més hi ha moments que es veu que no va gens ràpida, que és lenta de collons!!!!...és com si ara en cada entrega hagués de sortir algun transport nou, del pal a veure quin cotxe porta ara el Bond?...espero equivocar-me però ja estic veient el batplaneador, la batlancha...potser d'aquí poc i per ser ecològic la batbicicleta?....




4 comentaris:

elisewin ha dit...

Ahir la vaig anar a veure i encara em dura l'excitació!!!aaaaaaah, em vaig quedar tiesa a la butaca durant les dos hores i pico que dura, flipant...i m'hagués agradat estar al menjador de casa per cridar, aplaudir, cagar-me de por...jo-der amb el Joker, l'Hannibal Lecter ja té qui li faci ombra!
Ritme perfecte -potser una mica ràpid per les meves neurones atontades després de l'estiu-, guió genial, estètica brutal- ostres, a mi em va flipar quan surt la moto...aaaaaaaaaah, vaig ofegar un crit al cine!!!
Lo del mapatge amb els mòbils em va semblar també una mica flipat, però després estèticament molava molt...

I bueno, Michael Caine forever!!

M'ho he passat TETA!!!

Anònim ha dit...

Inconmensurable.

El resto de películas de superhéroes no le llegan al 10% de lo que es esta Batman. La trama perfecta, los actores enormes, por una vez la película no es solo una excusa para meter cuatro escenas de acción espectaculares, sino que tiene un transfondo y unos dilemas morales inquietantes.
EL joker está por encima del todo. El mejor Joker que yo he visto nunca: un psicópata que no tiene mobil, ni razón, ni por qué. Lo mismo mata a gente para desenmascarar a Batman, como pide la cabeza del tío que va a desenmascarar a Batman. El Joker es el caos absoluto. Ledger está de diez y medio.
Yo soy de los que prefieren que muera Harvey Dent en esta película. Tal como lo han construido durante la primera hora no hubiese quedado sensato que se hubiese vuelto malo maloso. Así queda que se le ha ido la cabeza y punto.
En definitiva de lo mejorcito del año. Que sí, que la parafernalia automovilistica le puede sobrar, o la misión Imposible en Hong Kong o el final de radar-murciélago. Pero vamos, me doy con un canto en los dientes de que eso sean los únicos peros que encontrarle a una película como Batman

wolvie ha dit...

firmo para poner esas pegas en la siguiente entrega.....
lo único que me gustaría es un poco más de ese batman detectivesco.....el resto, como ya he dicho, obra de un dios.....

Anònim ha dit...

a veure, d'acord en la majoria de coses que dieu per aquí. Realment, crec que és possiblement la millor peli de superherois que he vist mai a nivell de guió i trama de la història. Hi ha moments que sembla un thriller, d'altres sembla cinema negre (per moments no se perque em va recordar Sospechosos habituales...).
´L'únic que potser és una mica llarga, i al final, doncs massa recargolat, molt pesats amb el tema del bo que es torna dolent, i clar, sobrava el tema de la visió aquesta amb mapa.
Però en general, una gran pel·lícula. I jo crec, que ja està bé que mori Harvey Dent.
ala, he dit tot això.