The End of Secret Invasion


Molt rebé!!!!!! Ja s'ha acabat la Secret Invasion i tal i com em va dir el Jaume ha estat una mica decepcionant. Decepcionant perquè amb una baralla descomunal els skrulls han estat expulsats de la Terra, decepcionant perquè tots els plans que havien fet els homes de verd s'han esfumat en 30 pàgines quan una de les coses bones de la saga, era veure que tot això venia de molt lluny, de molts números enrera i moltes pàgines!!!!! Decepcionant perquè sembla que encara que hi hagi un macroevento com aquest i algú mori (en aquest cas algú que pica... ja veure perquè ho dic...) sempre torna (llegiu el Dolmen d'aquest mes i veureu que vull dir, de moment estic indignat!!!!... desprès ja veurem!!!).


Però no tot són coses dolentes en aquesta saga, de fet el final no el trobo tan dolent. Em refereixo a l'última pàgina de l'últim número. Dóna molt de joc, tot i que en anterioritat ja s'ha jugat aquesta carta de la clandestinitat de certs herois enfront d'altres.... és a dir que no és res nou (almenys així ho veig jo) però lo donarem una oportunitat.




Pobre Stark... de ser l'humà amb més poder en el planeta.... on s'ha de veure ara!!!!!!!!!!!!!! Atenció a l'abolició de S.H.I.E.L.D!!!!!!!... o això és ql que diuen perquè ja ha tornat a escena!!!!... sí, sí... ni més ni menys que Nick Fury!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... iuuuupiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Llarga vida a l'emperador.... i no em refereixo a l'emperetriu Skrull...... si no més aviat a un personatge amb cabell ondulat com una ruffles i que sembla ser que desprès de ser reciclat en els Thunderbolts té futur... i quin un!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











P.D... fins hi tot jo havia acceptat el canvi ja!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.D... Silenci... comença Dark Reign!!!!!!!!!