IRONMAN 2.... ja arriba... quines ganones!!!!!!!!!!!!





Nens i nenes.... en breu ja tenim aquí una de les millors pelis d'acció de superherois que he vist últimament a la gran pantalla!!!!!!!!!!!!!.... bé, de fet la primera em va encantar, la vaig trobar encertadíssima, tant pel que fa al to d'acció, de bromes i l'elecció d'actors. Un encert que a més a més acaba amb una sorpresa.... Nick Fury proposant-li la iniciativa Vengadores!!!!!!!!!!!!!!!
A veure com es porten en la seqüela, he vist els tràilers i em sembla que seguiran en la mateixa línea per tant espero passar-m'ho d'allò més bé veient-la. El dolent de torn és una barreja entre diversos dolents que han aparegut en la vida del cap de llauna (Dinamo Carmesí i 2 més que ara no recordo). aquest és l'únic punt que em fa dubtar, però sense cap mena de dubte té un crèdit elevadíssim i fins que no la vegi no penso dir res dolent.... al contarri tot són coses bones!!!!!!!!
El que no entenc és la data d'estrena... en els pòsters posa 7 de maig i jo juraria que vaig llegir 30 d'abril en la revista ACCIÓN...... no sé....
Per suposat el que més ganes tins de veure és a Máquina de Guerra!!!!!!!!!!!!!!!!......... ai mareta meva que no sé si podré aguantar fins el 30 d'abril!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!