CHEW


La veritat és que els comentaris del còmic abans de comprar-lo eren molt bons. L'aspecte de les il.lustrcions era esplèndid... de fet em recorda una mica a Tony Sandoval i Humberto Ramos... així una mica grotescs.

El còmic que avui us presento va d'un detectiu que pot agafar informació a partir de...... sí, sí..... de menjar-se trossos de carn, fruita, vegetals.... és el que se'n diu ser cibópata. Chew és un detectiu que té aquesta capacitat en un món on el pollastre ha estat prohibit per culpa de la grip aviar i per tant el contraband d'aquesta au és molt perseguit per les forces de la llei.

Gràcies als seus "poders", Chew entra a la FDA on coneix a un altre agent que té les mateixes capacitats que ell. Entren a estudiar el cas d'un inspector de sanitat desaparegut que sembla estar relacionat amb el mercat negre de pollastre. Aquest és el marc que ens presenten John Layman i Rob Guillory.
Al començar a llegir el còmic vaig pensar que serien històries curtes i autoconclusives en cada número però a mesura que llegia veia que estava equivocat. El primer capítol és una introducció al món del detectiu Chew i així introduir-nos en el context on es veurà enmarcat el nostre protagonista. L'humor és una nota bastant constant i això no m'acaba d'agradar. Jo buscava una història una mica més del rotllo història negre amb tocs sobrenaturals.

Cap al final del còmic aquest humor desapareix una mica i s'introdueix una trama que pot portar molt cua i que és la que em farà comprar-me el següent volum.
De moment no puc dir si és un gran còmic o no. Em falta llegir més. Nomès puc dir que les il.lustracions són molt bones i que la trama sembla que s'enlaire amb bones prespectives....té pinta de convertir-se en un bon primer plat.


P.D. Al llarg de la Comic-Con s'ha anunciat que aquest còmic passarà a ser una sèrie de televisió. A veure que fan però jo ja tinc ganes de veure com evoluciona aquest projecte.