la meva col.lecció....avui BATMAN!!!!!!!!!

Ja sé que és una mica egocèntric, però és que no puc evitar!!!!!!!!!! M'encanten les figures i/o estatues d'aquest gran detectiu que tinc, per això les vull compartir també amb vosaltres.. així que aquí van unes quantes de les que tinc i us aniré posant algunes de tant en tant:



Aquesta figura del hombre murciélago sobre d'una gàrgola és la leche!!!!!!!!És una passada com estan acabats els detalls i les hombres....el que passa i sí que té raò l'Albert és que és un Batman desproporcionat, molt musculós, quan mai s'ha carecteritzat per aquest físic....però que coi....aquí queda de puta mare!!!!!!


Aquesta és l'última de les meves estatues, és de porcellana i pertany a la col.lecció de Batman black and white, que ben aviat posarà a la venta una estatua del Batman de Frank Miller.....ja sabeu qui matarà per aconseguir-ne una, no?...de moment disfrutarem de l'art de Jim Lee amb aquesta en blanc i negre i la següent en color.