HULK y lo que se nos viene encima....


En primer lloc haig de dir que Bruce Banner no ha estat mai un personatge que hagi tingut molt present a l'hora de contar-lo entre els meus herois preferits, per suposat el seu alter ego Hulk entra dins del sac. Però bé, aquesta saga de "Planeta Hulk" semblava que tenia bona pinta, sobretot després d'haver llegit el preludi de la Civil War en aquell fantàstic número dels Illuminati, on es decidia que el Gigante Esmeralda havia de ser desterrat.
No només això, el Jaume, que sí que li agrada aquest gegant infectat de radiacions gamma, em va dir que s'havia comprat el primer número i que no estava gens malament. Així doncs vaig acostar-me a l'Antifaz i cómic pa la saca.....
Haig de dir que en un principi ja em va enganxar la saga. Tenia un regust a "Espartaco", amb un Hulk que arriba a un planeta on el fan gladiador i lluita per la seva llibertat.

Hi ha una llegenda, en aquest planeta, que descriu l'arribada d'un lliberador i al mateix temps destructor de mons.....(això té sentit al final de la saga però no diré res per si algú no s'ha mirat el cómic). El dibuix no és cap meravella però acompanya prou bé al guió. De fet si alguna cosa dolenta es pot dir, és que el que succeix és molt previsible. Tot i que que l'autor intenta envolicar la troca sempre es veu cap on van els tiros, però així i tot val la pena seguir la saga.
Apareixen personatges que més tard tindran inportància a la Terra, doncs són els nous amics de Cicatriz Verde quan aquest decideix tornar a la Terra per venjar-se dels seus suposats amics, que l'envien fora per tal que pugui viure en pau...i em pregunto, que visqui en pau qui, ell o ells??
I un cop acaba aquesta saga de "Planet Hulk" ja tenim el nou crossover de l'any...."World War Hulk"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ai, ai, ai quina por em fa això!!!!!!!!!!


Sembla ser que el salvatge company de "cos" de'n Bruce Banner, torna al seu planeta d'origen per lluitar contra els seus "amics", fins aquí trobo una conseqüència lògica aquest esdeveniment, però el que ja no em sembla tan normal és el plantejament de la història. Resulta que aquí plantegen a Sakaarson (nou mote de Hulk entre els seus amics), com el dolent de la pel.lícula, o com a mínim no el treuen com a la víctima de traïció que és (segons el meu parer). Això em fa una mica de ràbia, i és per això que m'acabaré comprant aquest crossover dels ous....és que no puc parar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bé doncs, només dir-vos que si no sou uns fans de la hóstia, no cal que us compreu Planeta Hulk, però si sou fans de Marvel sí que crec que és necessari seguir de ben aprop World War Hulk.

1 comentari:

Unknown ha dit...

¡fffffffiuuuuuu!!
l'altre dia tenia febre, estava feta pols!! Quin costipat més tonto... a veure si aquest finde sí de sí!!
Vés a veure la de Buda.....
Petóooooooo!!