Cobardes


Segona pel.lícula d'aquest parell de fills de l'Hospitalet després d'una excel.lent opera prima com va ser "Tapas". En el seu primer film es tracten temes socials i personals d'una manera molt tendre al mateix temps que realista i això fa que se't quedi un regust de boca optimista. En aquesta segona intentona d'explicar una història a través de la gran pantalla, em fa l'efecte que han perdut una mica d'aquella inocència del principi que els feia tenir una millor prespectiva del que volien explicar.

Cobardes és una pel.lícula que ens explica la problemàtica que hi ha a les escoles dels "abusones", barrejada amb l'omnipresent móbil, tan necessari en la vida del nou jovent. El tema és força interessant al mateix temps que seriós i sembla que s'hagin quedat a la superfície. Es concentren en el cas del protagonista, cosa força normal doncs és difícil explicar el que sigui quan abarques molts personatges, però les raons de les persecussions, les reaccions del diferents noies i noies que hi participen queden molt diluides.

A més a més el protagonista no expresa amb la seva actuació el que jo esperava veure. Un noi que pot ser que més endevant ho fagi molt bé però en aquesta història a mi no em convenç. El dolent de la història és però tot el contrari, sí que transmet el que el seu personatge fa.
Per cert el final de la pel.lícula em va semblar més propi d'una pel.lícula de suspens que d'un drama social...ja em direu que us sembla.