CALL OF DUTY: World at War





Senyores i senyors.... un enorme joc!!!!!!!!!!!!! no creia que cap joc podia eclipsar al Modern Warfare (tant I com II), però vaig adquirir el Call of Duty V i les opinions van canviar de cop. A mi mai m'han agradat molt els jocs de la Segona Guerra Mundial, sempre els he trobat una mica sosos, sense essència per aportar noves sensacions... com si ja estigués tot fet!!!!!!!!


Però això ja no és el que crec ara mateix. Un joc excepcional tant pel que fa al joc off-line com al joc on-line. Això no ho puc dir del MW II que m'ha decepcionat en el joc off-line, molt estressant, massa caòtic i extremadament espectacular (amb això vull dir que per una banda sembla molt real i per altra banda sembla massa un joc....). En el cas del COD V això no és així, és cert que hi ha caos en les batalles però trobo que l'espectacularitat s'ha reduit en favor de la realitat.
Pel que fa al joc on-line és impressionant, molt difícil!!!!!!!!!!!!... per poder matar a algú gairebé has de gastar un carregador sencer!!!!!!!!!!!!!!!!!!, els mapes són impressionantment amplis pel contrari del MW que trobo són més reduits. Amb això no estic dient que sigui un mal joc el MW, eh????!!!!!!!!!!.... al contrari... és possiblement el millor shooter que hi ha al mercat, però al jugar als 2 jocs doncs em quedo amb el COD V, m'entraté un munt!!!!!!!!!!!!!!!


A més a més hi ha l'opció dels Nazis Zombies!!!!!!!!!!!!..... impressionants!!!!!!!!!!!!... tant si jugues on-line com si jugues off-line, realment fa por jugar-hi!!!!!!!!!!!... tant pel que fa als gràfics com per la música que també és molt encertada!!!!!!!!!!!!!!!!


Així doncs no tinc res més a dir que aconsellar a tothom que li agradin els shooters que adquireixin aquesta meravella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!