El Proyecto Marvels


Esteva veient les novetats del mes d'abril quan vaig veure aquesta col.lecció. En primer lloc em vaig fixar que Brubaker guionitzava i Epting dibuixava, no era mala senyal. La idea però de tornar a revisar els orígens de l'època dels "súpers" em semblava un pel repetitiva, com si fos una senyal de falta d'idees noves. El principal problema és haver-se llegit Marvels i haver-se enamorat d'aquella obra. Una nova revisió em semblava innecesària, tot i que en Marvels l'acció venia des del punt de vista d'un periodista i els "súpers" quedaven en un segon terme. En aquí és com sí els protagonistes absoluts fossin els superherois i per tant és com un Marvels vist des de l'altra banda.

El primer número m'ha agradat bastant, m'ha distret i no m'ha semblat que estigués rellegint un Marvels descafeinat. A més a més hi ha petits "guiños" a l'obra d'Alex Ross, amb vinyetes molt semblants al volum de Busiek. Així doncs bon inici d'aquesta col.lecció, jo la seguiré amb ganes.