PUNISHER: War Zone








A veure senyors de la Marvel.... per quan una bona pel.lícula de Frank Castle?... perquè el que portem fins ara és bastant porqueria. La primera que jo conec és aquella del Dolph Lundgren que més val no dir res. Després la que va sortir no fa gaire amb tot el boom de pel.lícules marvel que quin bodrio per l'amor de Déu, era infumable. Intentava agafar-se a les històries explicades per Garth Ennis i vamos ni por asomo!!!!!!!!!!!




Després d'aquella merda pensava que estancarien el personatge, però res més lluny de la seva intenció. Van treure Punisher War Zone. Quan veig veure els pósters promocionals em vaig emocionar, tenien un toque a les portades de Tim Bradstreet, que al final arribaven a cansar una mica per lo monótones que es feien, però semblava que començaven a captar l'essència fosca i malaltissa del personatge.



Però no, un altre cop l'han cagada fins el fons. Uns personatges que no s'aguanten per enlloc, que no tenen essència i que sembla que se'ls prenguin en serio. Haig de reconèixer que l'aspecte d'aquest Punisher és molt bo, a mi m'ha cuadrat bastant però és que el guió torna a ser infumable. Microchip és una patata, Soap és un titella i Puzzle... bé millor no dir res de res. Per cert, per què coi tradueixen el nom de Punisher per Castigador i no ho fan amb Puzzle que li deixen el nom en anglès?... són tonteries però em rebenten.


A veure quan aprenen que Punisher és un tio malalt, un psicópata que no se'l pot tractar com un heroi sino com un animal venjatiu que ha perdut el nord. Nomès hi ha un autor que pel meu gust ha captat aquesta essència i és Garth Ennis, la resta no em semblen el veritable Frank Castle.