KICK-ASS... the movie









Ahir vaig tenir la sort de poder veure la pre-estrena de "Kick-Ass". per primera vegada en la meva vida em va tocar un sorteig a la revista fotogramas i tot cofoi vaig anar cap als Lauren Universitat per poder gaudir de l'adaptació a la gran pantalla del còmic de Millar i Romita. Doncs que voleu que us digui, doncs que m'ho he passat força bé veient aquesta pel.lícula!!!!!!!!
He rigut i patit pel protagonista igual que quan vaig llegir el còmic. Haig de dir que el còmic no és de l'altre món però que t'ho passes molt bé i que probablement no sigui recordat entre les obres més importants. Tampoc la pel.lícula serà recordada entre les grans històries explicades en el cine. El que no entenc i això sempre serà així, són les variacions estúpides per adaptar-la a la pantalla.
Per què tradueixen nomès alguns noms (Bruma Roja i no Kick-Ass)? Per què un xaval que és lelo surt al final de la peli amb una màquina voladora i metralletes rotllo Máquina de Guerra? Per què l'origen del pare de HitGirl és diferent? Per què és diferent la relació amb la protagonista?.......


Bé són aquestes coses que ningú enten i que no té cap mena de sentit, suposo que l'única raó és la comercialització del film. De totes maneres si adptes un còmic l'adaptes i si no posa que agafes els personatges i que els treballaràs segons et convingui i punt.
Dit això, el que sí cal resaltar és l'humor de la pel.lícula. Vaig riure en més d'una ocasió i se'm van despertar molts somriures al llarg del metratge. Humor barrejat amb acció i no pas acció de pa sucat amb oli... acció de la bona i seguint de forma bastant fidel el despilfarro violent del còmic. No té preu l'escena de Hitgirl carregant-se a 4 tius amb una banda sonora d'spaguetti-western.... simplement genial.
Si voleu passar una bona estona i saber per què ningú a la vida real podria ser un súperheroi aneu a veure la pel.lícula, no us arrepentireu!!!!!!!!!!!
Tal i com es deixa entreveure amb el final de la pel.lícula.... hi haurà segona part. De fet ja té títol i data d'estrena: "Kick-Ass 2: Balls on the Wall" i s'estrenarà al 2012.

Fitxa técnica:
Director: Matthew Vaughn
País: U.S.A
Guionista: Jane Goldman