ULTIMATE COMICS: Vengadores


Es posa en marxa la nova etapa dels Ultimates. Desprès de la gran saga que posava potes en l'aire l'univers Ultimate, tot s'ha de posar en marxa de nou. Ultimatum va acabar amb bastants herois i dolents. Pel meu gust va ser una mica cagada aquesta saga. Cert és que calia una bona saccejada d'aquest univers però el volum Ultimatum és molt dolent, morts facilones i sense sentit... la qüestió era matar a gent.
Bé, un cop Ultimatum s'acaba, la realitat ha de seguir i la vida dels herois s'ha de reubicar. En el cas de Spiderman... millor no parlar-ne... quina cagada-manga!!!!!!!!. En el cas dels antics Ultimates i nous Vengadores la cosa és encara una mica confosa. S'inicia un arc nou en el que Nick Furia torna a aparèixer per ajudar a resoldre un problema força greu... apareix Cráneo Rojo!!!!!!!!!

Però el problema no és tan aquest fet com l'origen d'aquest Cráneo Rojo.... és el FILL del CAPI!!!!!!!!... però ens hem tornat bojos o què!!!???? Això ja és una mica massa enrebassat, no? Sembla que ara tot sigui intentar fer les coses el més complicades possibles. Enlloc de començar les coses des de cero, i així poder fer una neteja del personatge, el que es fa és agafar tot el que ja ha viscut el personatge però fer-ho més complicat.

A veure, cal un dolent que es digui Cráneo Rojo? No podem originar nous dolents? Lo del fill del Capi no em sembla malament, el que no m'agrada és que tot s'hagi de recargolar i quant més millor. De moment no puc dir gairebé res, l'arc argumental encara està en fase embrionària i per tant li donarem el benefici del dubte al senyor Millar. Pel que fa a Pacheco, m'agrada la netedat dels seus dibuixos i m'encanta el garu de detall de les botes.
De moment no us puc dir res en concret, però us diré el que faré jo.... m'aniré comprant el còmic fins que acabi el primer arc argumental.