Más madera que es la Guerra!!!!!!!!!!!!!!

Avui comença la Comic Con de San Diego i per tant començaran a sortir tot de rumors, imatges i nous projectes tant cinematogràfics com comiqueros. Aquí us passo uns concept art de "Thor" i "Captain America: The First Avenger".



A part d'això una foto de Thor anant a buscar el seu martell que han capturat l'exèrcit dels U.S.A per estudiar-lo..... una mica a l'estil Rei Artús, no?... crec que no està "cachas"... jodeeeer!!!!!!!! Mare de Déu quins braços!!!!!!!!... així té bona pinta com a déu nòrdic, ja veurem amb el traje.... que ja vaig dir que a mi no m'agradava gaire. Sort que Loki portarà cuernos en el seu casc... si no els portès, demanava la dimissió de Branagh.


També amb la Comic Con s'ha parlat de "Batman III" i el dolent que hi sortirà..... EDWARD NIGMA!!!!!!!!!!!!!!!!....... a mi no és dels que més m'agraden però tenint en compte que Nolan sap treure partit a tots el personatges que toca ja m'està bé!!!!!!...... que us sembla Johnny Depp de Nigma????... a mi m'atrau moltíssim la idea!!!!!!!!!!!!... però crec que a ells no.... sniff, sniff