JUEGO de TRONOS

Doncs ja està, ja he acabat de llegir el primer volum de l'exitosa "Canción de Hielo y Fuego". M'he hagut de posar les piles per acabar-lo abans de què la sèrie entri a les nostres vides. Doncs us haig de dir que m'ha agradat. No us puc dir que m'hagi entusiasmat perquè, ara mateix no he començat amb el segon volum. La veritat és que faré una petita pausa per descansar de tants Lannister, Stark i companyia per entrar en el món de la guerra Z.
No vull dir que no sigui una bona aventura, tot el contrari, és una gran aventura i molt ben explicada però, aquella mena d'angoixa per saber que passarà no m'ha agafat. De totes maneres haig de dir que el final del primer volum és excepcional, ho ha deixat en un punt molt bo. Les dues històries més importants han "acabat" en un punt que pot ser molt interessant com ho resolgui en els següents llibres.
Nomès volia dir que és un llibre realment recomenable i que, a poder ser, no pareu de llegir-lo com vaig fer jo. El vaig deixar estar uns 4 mesos i això estic segur que va afectar al resultat final.