Batman de Matt Wagner

Sembla que ara el "caballero oscuro" té una presència més continuada en les nostres llibreries especialitzades i és que el fet de què planeta hagi agafat els drets del "mejor detective del mundo" ha anat bé pels seus seguidors entre el quals jo m'incloc. Tenim una sèrie regular i diversos volums que van sortint potser no cada mes, però sí de forma bastant regular. Però avui vull comentar algunes coses d'aquests volums del Batman de Matt Wagner.


L'estètica d'aquest Batman em captiva, trobo que és un dels millors batmans estètics que hi ha, realment disfruto molt de cadascuna de les vinyetes. Pel meu gust és un Batman entre la sèrie d'animació i Frank Miller.

Ai però quan parlem de les històries que ens ofereix aquest senyor. Si el comparo amb Frank Miller al dibuix, no puc fer el mateix a nivell de guió. Els 2 volums que han sortit han estat força fluixos. Són històries que poden començar bé però que el desenllaç és força pobre. Sembla que no sàpiga com acabar la història i ho resolgui tot en 3 pàgines, del pal me lo quito de encima y listo...

En aquesta última entrega del "Monje loco" fins hi tot em va semblar còmic com es desfà d'aquest semi dràcula vestit amb una sotana vermella. Per favor que li cau un llamp!!!!!!!!!......

El final podria ser el mateix però si el desenvolupés millor. Sembla que aquest autor té una assignatura pendent en aquest punt, com a mínim pel que fa a les històries de Batman.