The Walking Dead


....terrorífic!!!!... Aquest cómic no va ser una el.lecció personal, de fet un excompany de Fnac em va dir que me'l comprés i que si m'agradaven les temàtiques de zombies disfrutaria de sobre manera. En un principi no vaig donar-li gaire crèdit, de fet no tenim molts gustos en comú, però sí haig de reconèixer que és un crack dels còmics i a més a més vaig fixar-me que el guionista de la història era Robert Kirkman (co-autor de TMNT, Invincible, Marvel Zombies) i al fullejar el còmic, els dibuixos de Tony Moore em van captivar i sorprendre força. Per tant vaig agafar el número 1 i a la saca.

No vaig trigar gaire en pensar que si us plau no fos un volum únic i hi hagués una continuitat preparada, no em podien deixar així!!!!!!!!!!!!!!. Al cap d'uns quants mesos va apareixer el nº2 i la decepció no apareixia per enlloc, el nivell es mantenia si no augmentava en cada fulla que llegia i les ganes de saber que passava amb aquell grup de supervivents eren enormes!!!

No només és veure com s'ho fan per sobreviure a aquella plaga que convertia els homes i dones en "merodeadores", eren les relacions que sorgien entre ells.
En aquest cómic es té molt en compte la idea de què no hi ha arreglo a aquella situació i per tant els personatges comencen a abraçar la idea de reconstruir les seves vides en aquell món destrossat i lleig, però que és el que els ha tocat viure. Les enveges, els sentiments.... tot està a flor de pell i no triguen a apareixer els mateixos inconvenients que en una societat normal.


Tot anava perfecte, els cómics sortien de tant en tant i la història mantenia el seu nivell. Però com sol passar sempre hi ha baixades i pujades, a partir del número 5 hi ha una petita caiguda que coincideix amb un element extern aparegut en el cómic... nous supervivents!!!!! Un efecte que semblava inevitable i que no és tractat amb molta originalitat però si és molt efectiu doncs el que semblava una "cagada" ha esdevingut un element d'ànsia i terrible espera pels següents números. Joder que ja tinc ganes de què surti el següent volum!!!!!!!!!!!!.... que no ens poden deixar així!!!!!!!!!!!!!!!!