Punisher vs. Bullseye


Cómic esperat.... ja havia llegit algo del duel que mantindrien aquests dos "pendejos" en aquestes pàgines i estava ansiós de gaudir-lo. Ja sé que són dos personatges que se'ls pot tractar molt amb l'humor de caca, culo, pedo, pis.... però és que a mi em fa molta gràcia si està ben dirigit, sobretot en el cas de Punisher quan està dirigit pel genial Garth Ennis. En el cas de Bullseye també li poden donar aquest tracte però estem tant acostumats a veure'l ja que és un dels habituals enemics de Daredevil i precisament "el hombre sin miedo" no és molt donat a històries amb humor de quinceañeros borratxos de cap de setmana. Però bé, tot semblava que seria un cómic per gaudir.


Un cop el tinc a les meves mans una alegria i un dubte.... l'alegria va ser veure que Steve Dillon plasmaria les il.lustracions en el paper i el dubte era Daniel Way en el guió. No dic que sigui mal guionista, però no crec que tingui el punt gamberro que pot tenir el senyor Ennis i que tant bé hagués anat en aquesta història. A més a més, és el que està guionitzant Lobezno i no és molt brillant el que porto llegit en els últims 6 mesos que diguem, amb aquest rotllo del Origins II.
Però bé, el vaig agafar amb tot el carinyu que tenia acumulat de l'espera.... i per molt carinyu que li posés a la lectura, aquesta no acabava d'enlairar-se. Em vaig trobar amb una història molt senzilla, amb pocs diàlegs i de lectura massa ràpida.

Contracten al senyor Bullseye per carregar-se al nostre castigador particular, tema bastant recorrent últimament, i llavors comencen tot de moviments realitzats per l'home de la diana en el front que el porten a una posició de ventatge en les últimes pàgines. Aquesta situació es resol de forma bastant simple i sense gaire sentit o almenys jo no li vaig trobar el que....


En definitiva, una història que en alguns moments et fa passar una bona estona però que no deixa de ser una anècdota en la vida d'aquests dos personatges Marvel. Dillon m'encanta dibuixant les històries de Punisher però ha d'anar acompanyat d'Ennis per obtenir el màxim reclam del lector..... bés esperem que Ennis es desdigui de deixar de guionitzar a Punisher i així a veure si tornem, a veure un enfrontament entre aquests dos gamberros malparlats....