Como Todo el Mundo





La meva xicota em deixar aquest còmic un cap de setmana, m'havia deixat la bossa a casa meva i per tant no havia portat amb mi el volum de POWERS que em tocava llegir. Em va dir que no estava malament, que era divertit i fàcil de llegir.... doncs ho va encertar de ple.
És un còmic que no crec que tingui moltes pretencions ni busqui ser una de les icones d'aquest art. Ens mostra la història d'un individu que sense saber com ni perquè és capaç d'encertar tot el que li agrada a la majoria de la gent. Aquest fet no passa despercebut per les companyies de marketing que el volen en les seves files sí o sí. Una d'aquestes empreses decideix montar una mena de realitat controlada al voltant de la seva vida, sense que ell es doni compte del que està passant no para de probar productes nous, que segons la seva reacció són trets al mercat o no.
Però clar, això no pot durar sempre... sempre hi ha algú que de sobte li salta la consciència i destapa el marronazo.. qui? com ho fa? quines conseqüències comporta?.... per descobrir-ho ho haureu de llegir.
Aquest còmic de Rudy Spiessert ens retrata una societat basada en el consum i la mediocritat on qui triomfa és aquell que no realta, que és el més normal de tots. M'agrada el fet de saber que encara hi ha gent que creu que no cal ser un extravegant o un destacat per triomfar en aquesta vida, tothom pot tenir éxit, nomès cal saber fins a on vols arribar i en quin àmbit estàs disposat a lluitar.
Còmic bastant recomenable, distret i de lectura resultona tot i que el final em deixar molt i molt fred... crec que és molt fàcil saber que passarà desprès d'baer-te llegit les 30 primeres pàgines. L'únic problema és el preu, pel meu gust una mica car, l'edició és molt xula però el contingut potser no està a l'alçada. De segona mà crec que pot ser una compra bastant encertada.