ECHO by Terry Moore





Aquest home és una eminència. Ja he parlat aquí de la seva col.lecció "Strangers in Paradaise" la qual, considero una de les meves preferides, en ella aquest artista va barrejar història negra, humor, amor, acció, drama.... tot el que vulguis i més ho tenies en una de les millors col.leccions que he llegit fins ara.


Ara Moore torna a l'atac amb ECHO, la veritat és que em feia una mica de por que podia fer desprès d'haver tocat tants pals amb Katchoo i companyia. Com no m'ha tornat a sorprendre molt gratament, sóc un pagà... com he pogut dubtar d'aquest gran autor.... ara quan acabi em flagelaré una mica per expiar la culpa. En aquesta ocasió T. Moore ens presenta la història d'una noia que està passant un mal moment econòmic i personal (divorci en ple) i que es troba en el lloc equivocat en el moment equivocat. Mentre fa fotografies pel seu book en el desert, és testimoni d'unes proves secretes que fa l'estat amb un tratjo molt i molt especial. les proves no acaben de sortir bé i algo especial li succeix... (no dic més).


Però clar ella no és l'única, un altre persona es veu afectada per aquestes proves i diguem que el resultat no és el mateix. A partir d'aquí podem trobar persecussions, moments entendridors, violència, humor (potser no tant com en la seva anterior obra però acaba de començar la série...).
Nomès una cosa que em costa al obrir les pàgines d'aquest primer volum... els seus dibuixos són tan identificatius d'ell i la seva obra que quan veig les noies que dibuixa no puc deixar de veure Katchoo i Francine....

Excel.lent sense cap mena de dubte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!