JLA Animated Serie

Ahir vaig començar a mirar la série de dibuixos de la JLA. Els senyors i senyores de DC són bastant bons passant a dibuixos animats els còmics. A mi algunes de les adaptacions m'han agradat bastant ("Batman Vs. Drácula", "Batman: La máscara del Fantasma", "El misterio de Batwoman", "Batman Animated Serie" de Bruce Timm i la nova tampoc està gens malament, "Wonder Woman", "Green Lantern: First Flight"....) i per tant donar-li una oportunitat a aquesta série era un deute pendent.

De moment no m'ha decepcionat pas!!!!! No és el milor de lo millor però m'agrada bastant el concepte de la série. Els personatges crec que estan bastant aconseguits i es dóna bastanta importància a tots per igual. Està molt bé el principi de la série on s'explica l'origen del grup amb coherència i sense que quedi estúpid o tonto.

L'estètica dels personatges m'agrada (el Batman en concret) i veient com van els guions, crec que mirarem la primera temporada sencera i li dnarem oportunitat a la segona.