El nou Conan i nou pòster de Piranha 3D.

Ja han sortit diverses fotos del nou Conan però crec que aquesta és la millor. La cara de l'actor haig de dir que no em satisfà gens ni mica però no es pot tenir tot en el món. El que sí haig de dir és que s'asembla bastant a aquell Conan que dibuixava un tal Zuñiga, amb aquella ombra negra que sempre envoltava els ulls del cimmeri. Crec que serà millor que Conan el Destructor, però he perdut bastant l'esperança en aquest tipus de pel.lículas de "espada y brujería", no es treuen l'infantilisme de sobre i perden una barbaritat, Conan ha de ser (des del meu punt de vista) una pel.lícula fosca, violenta, sexual,obscura d'estètica i de filosofia..... ja veurem que passarà.



També he vist el nou pòster de "Piranha 3D"... la veritat és que per mi sobrava aquest remake, no em va agradar la primera i no sé si m'agradarà aquesta, però hi ha un petit detall que sí em fa mantenir l'esperança i és el director Alexandre Aja (director de la descomunal "Alta Tensión"). Tampoc entenc molt bé la dèria aquesta del 3D, ara tot en 3D per encarir encara més l'entrada del cine, nomès entenc aquesta mesura per evitar que es pengi la peli per internet, però el visionat d'algunes pel.lícules en 3D és poc més que poc atractiu i una estafa.