Green Lantern, Thor, The Walkind Dead... noves imatges.

Bé, apareixen noves imatges dels nous projectes comiqueros, tant a la gran com a la petita pantalla. El de Green Lantern... pel meu gust és horrible. Quina merda de traje és aquest? Per què aquesta mena de venetes que recorren tot el cos? Per què no fer-lo negre i verd i llis i punto?... hi ha coses que no entendré mai.


En el cas de Thor, doncs que voleu que us digui... no em sembla ni excel.lent ni desastrós. Com a mínim no fa mal a la vista, ja veurem com queden en moviment i un cop ens haguem endinsat en la pel.lícula.



La que sí que m'encanta és la foto de The Walking Dead. Impressionant. M'encanta i això em fa por perquè m'estic generant unes espectatives molt i molt grans i això pot ser un desastre si no es cumpleixen. Però bé, de moment tot té molt bona pinta!!!!!