SUPERPATRIOT: Guerra contra el Terror


Robert Kirkman està en "racha". Ja sé que aquest personatge no és nou i que ja havien fet altres volums d'aquest individu mig màquina mig humà (creat per Erik Larsen). "Superpatriot: Guerra contra el Terror" és un còmic amb una petita dosis d'humor i una gran dosis de violència explícita. Kirkman ens presenta un soldat que ha estat "reconstruit" amb parts bióniques i parts orgàniques. És un soldat que va perdre els seus fills (Liberty i Justice) durant un combat amb Babyface.

Ara està casat amb una bellíssima dona i estan a punt de formar una família quan un dels seus enemics més antics, Blitzkrieg, decideix atacar un poble dels USA i destroçar i matar sense contemplacions. Tot això amb aquest petit toc humorístic que jo encara no acabo de pillar-li el tranquillo però, no vol dir que no m'agradin les dosis humorístiques en els còmics (sempre m'han agradat "The Authority", "Predicador", "The Punisher" en l'etapa de Garth Ennis.....).

No tinc moltes coses a dir, nomès que és un còmic entretingut que va de menys a més a mesura que avança la història i coincideix amb la pèrdua d'humor. Els dibuixos de E.J. Su están bé, no són una meravella ni són dolents, sencillament encaixen bé amb la història i el to que se li dóna des del guió. No és exessivament car, si teniu curiositat val la pena... jo ja l'he satisfeta però, no crec que repeteixi.