"ZOMBIES"... el joc de taula

Aquest és un dels jocs que li tenia moltes ganes i finalment em vaig decidir. Vaig entrar a la botiga per comprar pintura de color de sang i vaig sortir amb la susodicha i el joc de taula "ZOMBIES".
Per suposat al dia següent la Sandra i jo el vam probar i si voleu que us digui la veritat ens ho vam passar d'allò més bé. És un joc molt senzill d'entendre i per tant molt fàcil de jugar-hi. Ets un supervivent d'una plaga de zombies i has d'intentar trobar l'helipuerto per poder sortir de la ciutat i salvar-te dels NO-MUERTOS.

Una de les coses bones és que el taulell es va fent a mesura que vas jugant, cada vegada que tires has de posar una part del taulell i així anar confeccionant la ciutat. És possible que no puguis arribar a col.locar la fitxa del helipuerto i llavors qui guanya el joc, és qui aconsegueixi matar 25 zombies. Per aconseguir l'objectiu has de jugar les teves cartes i mai millor dit. Hi ha una sèrie de cartes que et permeten putejar al contrari o ajudar a qui tu vulguis, per tant és un joc en el que pots aliar-te amb algú i així intentar marxar de la ciutat amb algun amic o bé trair a tothom i marxar tot sol.
Una gran compra i de la qual espero treure molt i molt profit!!!!!!!!!!!!!!