ADAMANTIUM NEWS: "Bruc, el Desafío", "Cowboys vs. Aliens", "Your Highness"

1- Senyores i senyors ha arribat el moment de donar a conèixer els nostres herois a l'estranger. Ha arribat el moment del timbaler més famós de la contrada, del terror dels francesos, de l'esperit d'una nació..... ha arribat el moment del Timbaler del Bruc!!!!!!!
Aquest desembre s'estrena "BRUC, el Desafío" on se'ns explicarà de forma espectacular com les muntanyes de Montserrat van aconseguir parar les tropes napoleóniques. El tràiler no deixa lloc al dubte, és una pel.lícula d'acció en tota regla. El que m'agradaria és que la donessin en català o com a mínim que s'haguès rodat a l'estil de "Tierra y Libertad", on se sent parlar en català, castellà, italià, francès...... que de ben segur és més real que tots amb un sol idioma.
Jo personalment, tinc moltes ganes de veure-la. Aniré al cine.


Tràiler: http://www.youtube.com/watch?v=W9WKHbOJjFE&feature=player_embedded


2- Un dels projectes que més dubtes em donava. Cowboys lluitant contra extraterrestres?.... va home va.... Doncs m'haig de menjar totes aquestes tonteries que he dit, pel tràiler que us poso a continuació tinc unes ganes de veure-la de la hòstiaaaaaaaaa!!!! Craig com sempre, queda molt bé i a sobre va acompanyat del gran Harrison Ford... que més volem? Doncs acció, efectes i una gran posada en escena... aquestes peticions les haurem de comprobar veient la pel.lícula perquè de moment nomès es pot veure que hi haurà acció a punta pala.
La veritat és que aquesta pel.lícula és una nova adaptació de la novel.la gràfica del mateix títol. No l'he vista mai en la llibreria aquetsa novel.la i de fet m'encantaria poder-la llegir. A veure si l'editen gràcies a l'estrena de la peli i així podem opinar si l'adaptació és bona o no. De moment xapó!!!!!



Tràiler: http://www.youtube.com/watch?v=ZBKU9WU_wLo

3- Aquesta és una d'aquelles pel.lícules que em fan ràbia. D'aquelles comèdies que estan fetes per actors que són súper còmics sobre el apper i que t'han de fer gràcia por cojones. De moment nomès puc dir que li donaré cuartelillo, que he vist el tràiler i m'ha entrat el gusanillo de veure una pel.lícula d'aventures. A més a més apareix Natalie Portman que està preciosa en les escenes en les que apareix, acompanyada de James Franco que és un actor que no acaba de fer res de bo ni res de dolent.
El director té antecedents de comèdia com "Superfumados", una de les pitjors pel.lícules que he vist en la meva vida i que espero que no tingui res a veure amb aquesta nova entrega. Veurem que ens aportarà "Your Highness".



Tràiler: http://www.youtube.com/watch?v=Y5EQHbF1JTc